Google Shopping: aanpassingen vanaf 22 september 2011

Home / Marketing in Duitsland / Zoekmachinemarketing Duitsland / Google Shopping: aanpassingen vanaf 22 september 2011

Google Shopping: aanpassingen vanaf 22 september 2011

Google Shopping, een van de meest geslaagde producten uit de Google-familie in Duitsland, gaat de regels weer eens aanpassen. Vanaf 22 september komt er een aantal nieuwe attributen bij (bijvoorbeeld productcategorie wordt verplicht), een aantal verdwijnt, maar voornamelijk belangrijk is het feit dat Google vanaf dat moment regelmatig gaat controleren of de feeds inderdaad voldoen aan alle regels. Is dat niet het geval, dan wordt de feed uit de Shopping-index verwijderd.

Tijd dus om alvast de nodige aanpassingen door te voeren in de datafeeds. Een kort overzicht van de nieuwe richtlijnen en de belangrijkste links staat op karelgeenen.nl en natuurlijk in het  Google Merchant Centre.

Google Shopping Duitsland: Aanpassingen september 2011

Google Shopping Duitsland

.

admin
admin
Dexport is dé Duitse online marketing specialist! Onze Duitse marketingspecialisten ondersteunen u graag bij het realiseren van uw doelstellingen. U profiteert van tien jaar ervaring met Nederlandse bedrijven op de Duitse markt. Onze missie? ‘Zo verovert u de Duitse markt!
Aanbevolen posts
Comments

Laat een bericht achter

Maarten Overweg op Duitsemarkt.nlAndreas Giese