CrossBorder Award: 5 kanshebbers

De CrossBorder Award beloont het Nederlandse e-commerce bedrijf met de beste internationale marketingcase. Vandaag zijn de vijf genomineerden bekend gemaakt.

De CrossBorder Award werd vorig jaar voor het eerst uitgereikt op het CrossBorder Event, dat Dexport jaarlijks samen met Twinkle organiseert. Fatboy ging er toen met de prijs vandoor. De zitzakverkoper uit Den Bosch gooide de hoogste ogen met de internationale campagne ‘The world’s laziest job’, om Lamzac via user generated video content onder de aandacht te brengen. Daarmee bleef het bedrijf de andere genomineerden Amsterdenim, Body & Fit, Eurail en North Sails voor.

CrossBorder Award 2019

Amsterdenim is dit jaar opnieuw genomineerd (deelnemend met een andere internationale campagne). Alle vijf genomineerden voor de CrossBorder Award 2019 staan hieronder alfabetisch op een rij, met een verwijzing naar hun campagne:

De genoemde bedrijven zullen hun case deze zomer presenteren aan een vijfkoppige vakjury, bestaande uit Guido Smit (ABN Amro), Simone Hein (Philips), Andreas Giese (Dexport) en Tom de Vos (Fatboy, winnaar van de eerste CrossBorder Award). Op donderdag 3 oktober komt de winnaar het podium op.

CrossBorder Top 30

Tijdens het Crossborder Event wordt ook bekend welke Nederlandse online verkopers het hardst aan de weg timmeren over de grens; in de CrossBorder Top 30 staan ze gerangschikt op internationale omzetgroei. De inschrijving is nog een week open (tot 23 juli). De dertig namen op de lijst worden begin augustus bekend gemaakt, de precieze ranking volgt op het event. Wie volgt DisQounts International op?

_____

CrossBorder Event

Het zevende CrossBorder Event vindt plaats op donderdag 3 oktober in Mereveld, een voormalige boerderij bij Utrecht. Thema: Your next move. Naast het plenaire programma met keynote speakers is er in drie verschillende tracks specifieke aandacht voor e-commerce, brands en marketplaces. Ben van der Burg is dagvoorzitter. Tot de bevestigde sprekers behoren Jacco Oosterhof (e-Lusious/Koffievoordeel), Wouter de Vries (YourSurprise), Tom Pragt (bakker.com) en Wouter Smeets (Daelmans Stroopwafels). Ook Ewout Key Rameijer van seriegenomineerde Amsterdenim, Bas Urlings van groeikampioen DisQounts International en Tom de Vos van Fatboy komen aan het woord.

Volg ons online!

1,851FansLike
94VolgersVolg
500VolgersVolg
1,007VolgersVolg
42AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

Nieuwe Duitse wetgeving raakt Amazon verkopers per 1 oktober 2019

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

‘Snel internationale meters maken in koffie’

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

‘Marketing is geen tool, het is wat we doen’

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.