Brabantia | CrossBorder Insight 1/4

Brabantia, wie kent het niet, maakt het leven graag mooier met prachtig ontworpen productconcepten die prettig zijn in gebruik. Stefan Kersten is Director Ecommerce | Trade Marketing bij Brabantia en vertelt over hun international marketingstrategie die vanuit Nederland wordt uitgezet.

De video is onderdeel van de CrossBorder Insight serie waarin Dexport en DPD Pakketservice op zoek zijn gegaan naar de do’s en dont’s in CrossBorder e-commerce. Naast Stefan Kersten – Brabantia zijn Alexander van Slooten – Coolinvestments, Hemmy de Heus – Maxilia en Marc Sijtstra – Joe Merino geïnterviewd.

Redactie Dexport
Redactie Dexport
Dexport is dé Duitse online marketing specialist! Onze Duitse marketingspecialisten ondersteunen u graag bij het realiseren van uw doelstellingen. U profiteert van tien jaar ervaring met Nederlandse bedrijven op de Duitse markt. Onze missie? ‘Zo verovert u de Duitse markt!’
Recent Posts

Laat een bericht achter