CrossBorder Insights | Hoe kon de Daelmans stroopwafel de wereld veroveren?

Daelmans weet met hun oerhollandse stroopwafels de hele wereld te veroveren. Wat zijn de belangrijkste learnings van global e-commerce manager Wouter Smeets op deze weg naar world wide “stroopwafel domination”?

Wil jij met je bedrijf de wereld veroveren? Op dit kanaal vind je alle do’s en don’t op het gebied van crossborder e-commerce. In onze series zoals de CrossBorder Insights interviewen wij koplopers en experts die tot de snelstgroeiende e-commerce bedrijven behoren. Abonneer op ons kanaal en leer van deze internationale koplopers!

Redactie Dexport
Wij zijn gespecialiseerd in online marketing voor de Duitse markt. We delen onze kennis graag met jou. Advies nodig? Bel 088 339 76 78 www.dexport.nl

Volg ons online!

1,819FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
993VolgersVolg
47AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

SB Supply stort zich op B2C markt tijdens coronacrisis

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.