CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5 landen in 300 dagen.

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages. In Nederland en Engeland werkte dit heel goed, in andere landen minder. Keuzes voor Last-Mile-Providers moeten in het geval van Beerwulf om legitimatie vragen bij aflevering. Dat kan niet iedere provider. Gouden tip: bereid je goed voor. Experimenteren is goed, maar een klein beetje verdiepen is belangrijk. Wie zijn de consumenten in het land en welke barrières moet je overwinnen. Blijven proberen. Leerpunt: sommige dingen zijn niet te voorspellen en dan moet je inspelen op de kansen.

Volg ons online!

1,852FansLike
93VolgersVolg
500VolgersVolg
1,011VolgersVolg
40AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

Bereik Duitse bedrijven via de Duitse LinkedIn: Xing

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

Jouw merk in Duitsland: een nieuwe impuls

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.