CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5 landen in 300 dagen.

Beerwulf.com | Marc Scholten

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages. In Nederland en Engeland werkte dit heel goed, in andere landen minder. Keuzes voor Last-Mile-Providers moeten in het geval van Beerwulf om legitimatie vragen bij aflevering. Dat kan niet iedere provider. Gouden tip: bereid je goed voor. Experimenteren is goed, maar een klein beetje verdiepen is belangrijk. Wie zijn de consumenten in het land en welke barrières moet je overwinnen. Blijven proberen. Leerpunt: sommige dingen zijn niet te voorspellen en dan moet je inspelen op de kansen.

Redactie Dexport
Redactie Dexport
Dexport is dé Duitse online marketing specialist! Onze Duitse marketingspecialisten ondersteunen u graag bij het realiseren van uw doelstellingen. U profiteert van tien jaar ervaring met Nederlandse bedrijven op de Duitse markt. Onze missie? ‘Zo verovert u de Duitse markt!’
Aanbevolen posts

Laat een bericht achter