CrossBorder Insights | Quick Wins voor internationaal succes.

Op de juiste plek zijn wanneer de consument jouw producten zoekt. Dat klinkt logisch, maar hoe bereik je jouw potentiële internationale consumenten? Sjoukje heeft onderzoek gedaan naar CrossBorder E-commerce en geeft tips. Hoe je het vertrouwen kunt wekken van de buitenlandse consument. Welke marketingtools je kunt inzetten om de consument te bereiken? Gebruik marketplaces zoals Amazon als try-out om te kijken of je producten aanslaan in een land voor je je investeert in een webshop voor dat land. De gouden tip: geef elk land een eigen url en richt per land echt je website in op dat land. Zodat het net lijkt of jouw website uit dat land komt. Daarmee ben je het meest succesvol.

Redactie Dexport
Dexport heeft zich sinds 2006 ontwikkeld tot hét Duitse online marketingbureau! Onze dienstverlening is gebaseerd op jarenlange ervaring met snelgroeiende bedrijven en bekende merken die succesvol de Duitse markt willen veroveren. Onze native Duitse marketing specialisten, oftewel de Dexperteers, ondersteunen je tijdens de verschillende groeifases op de Duitse markt. Met Dexport beschik je over een gemotiveerd team van marketing specialisten die jou helpen de Duitse markt te veroveren!

Volg ons online!

1,818FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
991VolgersVolg
47AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

10 tips om met minder retouren meer te verkopen

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.