CrossBorder Insights | Internationaal verzenden & betalen – de ontvanger wil de regie.

Wat zijn de grote verschillen tussen verzendmethodes en betalen. In Nederland betaalt de consument graag met iDeal, maar dat bestaat niet in andere landen. Algemeen in Europa wil 80% van de consumenten het pakketje thuisbezorgd hebben. De nr. 2 & 3 voorkeur verschilt heel erg per land. In Frankrijk gebruikt met veelal postkantoren en in Duitsland maakt de consument gebruik van parcelshops en pakketkluizen. De grootste valkuil voor bedrijven is dat zij snel, sneller, snelst willen leveren, maar dat de ontvanger het veel belangrijker vindt dat hij weet wanneer het product komt en zelf nog in de regie kan zijn over het moment en de locatie. Daar houden webwinkels nog te weinig rekening mee. De ontvanger wil de regie hebben. Als je levert aan verschillende landen, kijk dan wat daar gebruikelijk is en pas je aanbod aan.

Redactie Dexport
Dexport heeft zich sinds 2006 ontwikkeld tot hét Duitse online marketingbureau! Onze dienstverlening is gebaseerd op jarenlange ervaring met snelgroeiende bedrijven en bekende merken die succesvol de Duitse markt willen veroveren. Onze native Duitse marketing specialisten, oftewel de Dexperteers, ondersteunen je tijdens de verschillende groeifases op de Duitse markt. Met Dexport beschik je over een gemotiveerd team van marketing specialisten die jou helpen de Duitse markt te veroveren!

Volg ons online!

1,818FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
991VolgersVolg
47AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

10 tips om met minder retouren meer te verkopen

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.