Met welk elftal verovert u de Duitse markt?

De juiste doelman houdt de claims uit het doel Op doel kiest Dexport voor een in Duits e-commerce recht gespecialiseerde advocaat. Hij moet rust uitstralen en de aanvallen van agressieve tegenstanders pareren, zodat de spelers zich kunnen concentreren op een goede opbouw van achteruit. De tactiek is duidelijk; de aanval is de beste verdediging. Zalando geeft hierin als snelgroeier het goede voorbeeld. Zes jaar geleden was deze marketingmachine nog onbekend en nu is het één van de sterkste e-commerce pureplayers op de Duitse markt. Met een .de domeinnaam staat het team ook achterin solide en sterk. De linksbuiten Google waardeert de .de, waardoor de Duitse content (links back) mee kan doen in de aanval en vaker voorin te vinden is. Achter Google staat Trusted Shops links op het middenveld. Dit keurmerk geeft Google rugdekking en vertrouwen, waardoor Google vaker gevaarlijk kan worden met zijn voorzetten of dieptepasses.

Amazon in de basis elf

Uiteindelijk zijn de assists van Google vaak bepalend voor het scorend vermogen van het team. Om te kunnen scoren moet je wel het verschil kunnen maken op het middenveld. De unique selling point op 10 met daarachter het juiste assortiment zijn bepalende spelers in het elftal. Zij spelen de tegenstander uit en creëren de man-meer-situaties waardoor Google en Amazon op de flanken vaker aan de bal komen. Amazon is door het enorme bereik inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke affiliate in de basis elf. Uiteindelijk is het de betaalmethode “Op rekening” die de voorzetten als diepste spits inkopt. Met Paypal op de bank beschikt het team over een sterke pinch-hitter als het scoren maar niet wil lukken. Als het team eenmaal gescoord heeft dan bent u blij met betrouwbare spelers als DHL en uw Duitse klantenservice. Want als u op deze posities veel steken laat vallen, dan keren de fans zich tegen u. Door social media wordt onvrede snel gedeeld en raakt u de twaalfde man op de tribune zo weer kwijt. Door een strenge selectie en goede voorbereiding kunt u met dit elftal de Duitse markt veroveren. Het is belangrijk dat u de spelers goed traint en ook in moeilijke fases van de wedstijd de juiste tactische keuzes maakt. En als het dubbeltje dan naar de goede kant rolt, dan wint u wellicht de finale!

Wie is uw top scorer?

Heeft u al een goed elftal staan? Wij vernemen graag wie in uw team de top scorer is! duitse markt marketing ecommerce]]>

Redactie Dexport
Dexport heeft zich sinds 2006 ontwikkeld tot hét Duitse online marketingbureau! Onze dienstverlening is gebaseerd op jarenlange ervaring met snelgroeiende bedrijven en bekende merken die succesvol de Duitse markt willen veroveren. Onze native Duitse marketing specialisten, oftewel de Dexperteers, ondersteunen je tijdens de verschillende groeifases op de Duitse markt. Met Dexport beschik je over een gemotiveerd team van marketing specialisten die jou helpen de Duitse markt te veroveren!

Volg ons online!

1,819FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
993VolgersVolg
47AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

SB Supply stort zich op B2C markt tijdens coronacrisis

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.