Category
Lokalisatie
Lokalisatie
Om je business te laten groeien in Duitsland is het van belang dat je de website, aanpak en je bedrijf lokaliseert, lees optimaliseert voor de Duitse markt. De Duitse cultuur en wetgeving verschilt met wat je in Nederland gewend bent. Met deze lokalisatie tips kan je de omzet in Duitsland laten groeien. Een bijkomend voordeel is dat je marketinginspanningen een beter resultaat opleveren.
Dé drie CrossBorder e-commerce fases
Wat is dé internationale succesformule? Dat wil natuurlijk iedereen weten. Een manier om hierachter te komen is het leren van succesvolle bedrijven. Wat is het geheim van de snelstgroeiende bedrijven uit de CrossBorder Top 30 en de winnaar van de CrossBorder Award? Ruim 50% van de snelst groeiende internationaal georiënteerde bedrijven, verkoopt via hun eigen webshop én...
Welke Duitse betaalmethoden worden gebruikt?
Om succesvol te zijn op de Duitse markt is het belangrijk om je website optimaal af te stemmen op je Duitse doelgroep. Een geoptimaliseerde website zorgt voor betere conversie. Het kiezen van de juiste betaalmethodes is een belangrijk onderdeel van website optimalisatie. Vier op de vijf Duitsers koopt minstens één keer per maand online. Tweederde daarvan breekt een bestelling...
Dit zijn de grootste online webshops in Duitsland
De top 3 van de 100 grootste online Duitse winkels zijn ook dit jaar weer oude bekenden. Amazon, Otto en Zalando domineren nog steeds de top van de ranglijst.
Nieuwe Duitse wetgeving raakt Amazon verkopers per 1 oktober...
nwege een nieuwe Duitse wet moeten Nederlandse bedrijven die in Duitsland verkopen op marktplaatsen zoals Amazon, Real en eBay per 1 oktober 2019 actie hebben ondernomen.
Exportsubsidie voor de Duitse of internationale markt
Wil je starten met internationale export in Duitsland en/of andere landen? Dan kies je voor een flinke uitdaging. Een gesubsidieerde, ervaren marketingspecialist en een export coach kunnen jou helpen om jouw internationale ambities te realiseren.
CrossBorder Insights | Internationaal verzenden & betalen – de...
Wat zijn de grote verschillen tussen verzendmethodes en betalen. In Nederland betaalt de consument graag met iDeal, maar dat bestaat niet in andere landen. Algemeen in Europa wil 80% van de consumenten het pakketje thuisbezorgd hebben. De nr. 2 & 3 voorkeur verschilt heel erg per land.
Het geheim van CrossBorder e-commerce
<!--Wat is dé internationale succesformule? Dat wil natuurlijk iedereen weten. Een manier om hierachter te komen is het leren van succesvolle bedrijven. Wat is het geheim van de snelstgroeiende bedrijven uit de CrossBorder Top 30 en de winnaar van de CrossBorder Award? Ruim 50% van de snelst groeiende internationaal georiënteerde bedrijven, verkoopt via hun eigen webshop én marketplaces. Opvallend...
VerpackG: nieuwe verpakkingswet in Duitsland
Nieuwe verpakkingswetgeving Duitsland per 1 januari 2019. VerpackG verplicht alle ondernemers, die verpakkingen als eerste op de Duitse markt brengen, zich te registreren zodat verpakkingen op de juiste wijze gerecycled worden.