Category

Duitsland veroveraars

Duitsland veroveraars

CrossBorder Insights | Internationaal verzenden & betalen – de...

Wat zijn de grote verschillen tussen verzendmethodes en betalen. In Nederland betaalt de consument graag met iDeal, maar dat bestaat niet in andere landen. Algemeen in Europa wil 80% van de consumenten het pakketje thuisbezorgd hebben. De nr. 2 & 3 voorkeur verschilt heel erg per land.

Het geheim van CrossBorder e-commerce

<!--Wat is dé internationale succesformule? Dat wil natuurlijk iedereen weten. Een manier om hierachter te komen is het leren van succesvolle bedrijven. Wat is het geheim van de snelstgroeiende bedrijven uit de CrossBorder Top 30 en de winnaar van de CrossBorder Award? Ruim 50% van de snelst groeiende internationaal georiënteerde bedrijven, verkoopt via hun eigen webshop én marketplaces. Opvallend...

Fatboy ‘beste internationale campagne’ bij CrossBorder Awards

De Lamzac campagne ‘the world’s laziest job’ van Fatboy wint de prestigieuze CrossBorder Award. De jury koos deze internationale marketingcampagne uit vanwege de creativiteit en het behaalde resultaat met een beperkt budget. Ook de winnaar van de CrossBorder Top 30 2018 is bekend gemaakt. De CrossBorder Top 30 winnaar, snelst groeiende e-commerce bedrijf op basis van omzetcijfers, is DisQounts International.

Joe Merino | CrossBorder Multichannel e-commerce & branding

Joe Merino maakt wollen truien, vesten en shirts voor de man die er goed uit wil zien, gemak belangrijk vindt en eigenlijk niet van shoppen houdt. Marc Sijstra is eigenaar en oprichter van Joe Merino en vertelt onder andere over het openen van winkels in België en Duitsland.

Maxilia CrossBorder Insight – B2B marketing in Duitsland

Maxilia, relatiegeschenken voor ieder budget. Hemmy de Heus is Country Manager bij Maxilia GmbH en vertelt onder andere over het belang van native (Duitse) marketingmedewerkers, maar dat je niet perse in het land zelf een kantoor hoeft te hebben.

Coolinvestments CrossBorder Insight – Internationale groei organiseren

Coolinvestments is de holding waar CoolCat, MS Mode, America Today en Sapph onder vallen. Alexander van Slooten is Group Director E-commerce bij Coolinvestments en vertelt over multi-channel strategie van de verschillende merken.

Brabantia CrossBorder Insight – Multichannel marketing in de EU

Brabantia, wie kent het niet, maakt het leven graag mooier met prachtig ontworpen productconcepten die prettig zijn in gebruik. Stefan Kersten is Director Ecommerce | Trade Marketing bij Brabantia en vertelt over hun international marketingstrategie die vanuit Nederland wordt uitgezet.