Category

Insights

Insights

Joe Merino | CrossBorder Multichannel e-commerce & branding

Joe Merino maakt wollen truien, vesten en shirts voor de man die er goed uit wil zien, gemak belangrijk vindt en eigenlijk niet van shoppen houdt. Marc Sijstra is eigenaar en oprichter van Joe Merino en vertelt onder andere over het openen van winkels in België en Duitsland.

Maxilia CrossBorder Insight – B2B marketing in Duitsland

Maxilia, relatiegeschenken voor ieder budget. Hemmy de Heus is Country Manager bij Maxilia GmbH en vertelt onder andere over het belang van native (Duitse) marketingmedewerkers, maar dat je niet perse in het land zelf een kantoor hoeft te hebben.

Coolinvestments CrossBorder Insight – Internationale groei organiseren

Coolinvestments is de holding waar CoolCat, MS Mode, America Today en Sapph onder vallen. Alexander van Slooten is Group Director E-commerce bij Coolinvestments en vertelt over multi-channel strategie van de verschillende merken.

Brabantia CrossBorder Insight – Multichannel marketing in de EU

Brabantia, wie kent het niet, maakt het leven graag mooier met prachtig ontworpen productconcepten die prettig zijn in gebruik. Stefan Kersten is Director Ecommerce | Trade Marketing bij Brabantia en vertelt over hun international marketingstrategie die vanuit Nederland wordt uitgezet.

Over dankbaarheid en Dexport insights

<! Dankbaarheid is een keuze. Ook als het leven het je niet makkelijk maakt. Een mail of telefoontje van de fijne zakenrelatie. De nieuwe deuren die er opengaan op het moment dat je oude moet sluiten. Hoe cliché het ook klinkt, er is altijd iets om dankbaar voor te zijn. Geniet je daarom even mee met de mooie momenten achter de...

De Duitse revolutie van Beautyplaza.de: van webshop naar merkdenken

<!De Duitse revolutie van Beautyplaza.de: van webshop naar merkdenken. Kimberley D’Hoore en Bob Amian, twee enthousiaste marketing collega's van onder meer Beautyplaza.de, vertellen hoe je meer uit je webshop haalt wanneer je overstapt naar merkdenken. Bob en Kimberley: “Wanneer je iets doet, doe het goed en niet half” en “Een beetje vernieuwing is niet goed genoeg”, zo steken de...