ELV draagt bij aan succes van Poobies

Joris Aerts is marketingmanager bij Poobies. Geboorte of huwelijk, verhuizing of feest, Kerstmis of communie. Bij Poobies kun je zelf heel eenvoudig kaarten ontwerpen en online bestellen. Sinds 2002 is Poobies ook actief op de Duitse markt, en met succes! Een van de factoren die daaraan heeft bijgedragen is de betaalmethode ELV (Elektronisches Lastschriftverfahren). Bij deze methode wordt het verschuldigde bedrag automatisch van de Duitse bankrekening van de klant afgeschreven, vergelijkbaar met de Nederlandse eenmalige machtiging. Simpel en laagdrempelig, dus positief voor het vertrouwen van de Duitse consument in ons bedrijf. Een mogelijk nadeel is wel dat een klant achteraf een betaling nog kan storneren – reden waarom veel webshops besluiten om ELV niet aan te bieden – maar in de praktijk blijkt dat voor Poobies niet tot nauwelijks voor te komen. De ELV-betaalmethode behoort bij ons inmiddels tot een van de populairste betaalopties. De moeite van het proberen waard dus, zeker omdat niet iedereen een creditcard heeft of Paypal wil gebruiken. Ten slotte hebben we gemerkt dat het vertrouwen en de waardering enorm toenemen als de teksten op je website kloppen en je Duitse consumenten telefonisch en via e-mail op een goede manier te woord kunt staan. Reden waarom we hiervoor een Duitse collega hebben aangenomen. Zij is nu niet alleen verantwoordelijk voor de Duitstalige klantenservice, maar is tevens nauw betrokken bij de promotie van Poobies.de.]]>

Redactie Dexport
Dexport heeft zich sinds 2006 ontwikkeld tot hét Duitse online marketingbureau! Onze dienstverlening is gebaseerd op jarenlange ervaring met snelgroeiende bedrijven en bekende merken die succesvol de Duitse markt willen veroveren. Onze native Duitse marketing specialisten, oftewel de Dexperteers, ondersteunen je tijdens de verschillende groeifases op de Duitse markt. Met Dexport beschik je over een gemotiveerd team van marketing specialisten die jou helpen de Duitse markt te veroveren!

Volg ons online!

1,819FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
993VolgersVolg
47AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

SB Supply stort zich op B2C markt tijdens coronacrisis

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.