Category

Marketing in Duitsland

Marketing in Duitsland

Bereik Duitse bedrijven via de Duitse LinkedIn: Xing

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

Jouw merk in Duitsland: een nieuwe impuls

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

Verkopen op Duitse marktplaatsen: weet wat je doet

Welke Duitse betaalmethoden gebruiken Duitsers het liefst? Overal ter wereld is de manier waarop mensen winkelen anders. Onder traditionele of ook wel gezegd “offline” betalingsmethoden zijn methodes die reeds lange tijd bestaan. Ze zijn vaak laagdrempeliger voor klanten, maar het kan zijn dat het wel meer risico\’s met zich meebrengt. De volgende Duitse betaalmethoden worden offline gebruikt; contant bij afhaling en vooruitbetaling. Online is in Duitsland de 'betaling per factuur' verreweg de meest gebruikte betaaloplossing bij een online aankoop Ook zijn in Duitsland PayPayll, Automatische incasso (Lastschrift) en de Creditcard populaire betaalmiddelen. Welke betaalmethode u ook kiest voor de Duitse markt, zorg dat deze het beste converteert en waar de meeste vraag naar is van uw klanten.

Linkbuilding voor Duitse webshops

Hoe een logische interne linkstructuur, earned media en influencer marketing zorgt voor meer autoriteit en bereik. Naast relevante content die bij de zoekopdrachten van de doelgroep aansluit en een website die technisch aan de eisen van de Google richtlijnen voldoet, is ook autoriteit in de vorm van relevante interne en externe links (linkbuilding) nodig voor een goed uitgewerkte SEO strategie in Duitsland.

AMAZON SEO + SEA + STOREFRONT = SUCCES

Amazon SEO, adverteren en Storefront zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Registreer je merk zodat je een Amazon Storefront kunt opmaken. Verrijk je product content met de juiste zoekwoorden en adverteer met je meest succesvolle producten. Vergeet daarbij niet om reviews te genereren en te doen wat je belooft. Maak gebruik van een tool als ProfitWiser om de winstgevend van jouw bedrijf op Amazon te waarborgen.

CrossBorder Insights | Quick Wins voor internationaal succes.

Op de juiste plek zijn wanneer de consument jouw producten zoekt. Dat klinkt logisch, maar hoe bereik je jouw potentiële internationale consumenten? Sjoukje heeft onderzoek gedaan naar CrossBorder E-commerce en geeft tips.

CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5...

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages.

CrossBorder Insights | Internationaal verzenden & betalen – de...

Wat zijn de grote verschillen tussen verzendmethodes en betalen. In Nederland betaalt de consument graag met iDeal, maar dat bestaat niet in andere landen. Algemeen in Europa wil 80% van de consumenten het pakketje thuisbezorgd hebben. De nr. 2 & 3 voorkeur verschilt heel erg per land.