Category

Marketing in Duitsland

Marketing in Duitsland

AMAZON SEO + SEA + STOREFRONT = SUCCES

Amazon SEO, adverteren en Storefront zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Registreer je merk zodat je een Amazon Storefront kunt opmaken. Verrijk je product content met de juiste zoekwoorden en adverteer met je meest succesvolle producten. Vergeet daarbij niet om reviews te genereren en te doen wat je belooft. Maak gebruik van een tool als ProfitWiser om de winstgevend van jouw bedrijf op Amazon te waarborgen.

CrossBorder Insights | Quick Wins voor internationaal succes.

Op de juiste plek zijn wanneer de consument jouw producten zoekt. Dat klinkt logisch, maar hoe bereik je jouw potentiële internationale consumenten? Sjoukje heeft onderzoek gedaan naar CrossBorder E-commerce en geeft tips.

CrossBorder Insights | Beerwulf.com ging van 1 naar 5...

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages.

CrossBorder Insights | Internationaal verzenden & betalen – de...

Wat zijn de grote verschillen tussen verzendmethodes en betalen. In Nederland betaalt de consument graag met iDeal, maar dat bestaat niet in andere landen. Algemeen in Europa wil 80% van de consumenten het pakketje thuisbezorgd hebben. De nr. 2 & 3 voorkeur verschilt heel erg per land.

Het geheim van CrossBorder e-commerce

<!--Wat is dé internationale succesformule? Dat wil natuurlijk iedereen weten. Een manier om hierachter te komen is het leren van succesvolle bedrijven. Wat is het geheim van de snelstgroeiende bedrijven uit de CrossBorder Top 30 en de winnaar van de CrossBorder Award? Ruim 50% van de snelst groeiende internationaal georiënteerde bedrijven, verkoopt via hun eigen webshop én marketplaces. Opvallend...

SAVE THE DATE: Black Friday 23 november

Black Friday is een zeer interessant marketinginstrument. Het HDE (Handelsverband Deutschland) schatte de online verkoop tijdens de Black Friday periode 2017 (Black Friday, Cyber Monday en Cyberweek) op ongeveer 1.7 miljard euro. Je kunt in deze periode een goede ROI op je performance marketing realiseren. CPC budgetten kunnen dus omhoog voor je webshop- en Amazon-campagnes. Helemaal wanneer je onlangs een product flink onder de aandacht hebt gebracht bij de Duitse consument dan is dit hét moment om van je awarenescampagnes te profiteren. In Duitsland mag je de term ‘Black Friday’ niet zomaar gebruiken. Hoe je het ook noemt ‘Black Friday’ is hot.

10 succesfactoren voor Amazon marketing

Door de groei van Amazon wordt verkopen via Amazon steeds interessanter. Dat merkt Nam Nguyen van ProfitWiser ook. “Amazon lijkt een Walhalla om snel veel geld te verdienen, maar inmiddels worden er zoveel producten aangeboden dat je zonder marketing niet gevonden wordt. Vergelijk het met Google. Elk bedrijf heeft tegenwoordig SEO & SEA specialisten. Voor Amazon geldt hetzelfde. Wil je gevonden worden dan moet je er wat voor doen en blijven optimaliseren.” Nam is in 2015 vanuit Dexport met ProfitWiser gestart. “Ik verdiep mij al jaren in Amazon en heb 10 succesfactoren voor Amazon marketing opgesteld.”

Fatboy ‘beste internationale campagne’ bij CrossBorder Awards

De Lamzac campagne ‘the world’s laziest job’ van Fatboy wint de prestigieuze CrossBorder Award. De jury koos deze internationale marketingcampagne uit vanwege de creativiteit en het behaalde resultaat met een beperkt budget. Ook de winnaar van de CrossBorder Top 30 2018 is bekend gemaakt. De CrossBorder Top 30 winnaar, snelst groeiende e-commerce bedrijf op basis van omzetcijfers, is DisQounts International.