Category
Marketing in Duitsland
Marketing in Duitsland
Wil je jouw omzet boosten en de merkbekendheid vergroten in Duitsland? Een goed doordachte strategie voor de (online) marketing in Duitsland is cruciaal voor jouw succes. Duitse zoekmachinemarketing, display advertisement, marktplaatsen (o.a. Amazon en eBay), PR en social media zijn ook in Duitsland belangrijke kanalen. Hoe stem je de marketingkanalen goed op elkaar af en bereik je met jouw marketing in Duitsland the next level?
Dé drie CrossBorder e-commerce fases
Wat is dé internationale succesformule? Dat wil natuurlijk iedereen weten. Een manier om hierachter te komen is het leren van succesvolle bedrijven. Wat is het geheim van de snelstgroeiende bedrijven uit de CrossBorder Top 30 en de winnaar van de CrossBorder Award? Ruim 50% van de snelst groeiende internationaal georiënteerde bedrijven, verkoopt via hun eigen webshop én...
Verkopen op Duitse marktplaatsen: weet wat je doet!
De totale Duitse e-commerce markt was in 2018 goed voor 65,1 miljard euro. Daarvan was bijna de helft (30,6 miljard euro) afkomstig uit marktplaatsen. Verwacht wordt dat marktplaatsen alleen nog maar groter zullen worden.
Erdbeerprofi.de plukt vruchten in crisistijd
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.
Kunststoffplattenonline.de wapent tegen Coronacrisis met Kuch-scherm
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.
De Coronacrisis in Duitsland: er liggen ook kansen!
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.
eBay versoepelt regels voor Duitse handelaren in corona-crisis
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.
Je merk opbouwen via Amazon.de
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.
De Doorbraak #01 | Groeien naar 130 man personeel...
Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.