Category

Marketing in Duitsland

Marketing in Duitsland

CrossBorder Insights | Zonder logistiek geen crossborder kans

Beerwulf.com begon in Nederland en ging toen naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. De kracht van offline reclame heeft Beerwulf ondervonden met de vaderdag-reclames. Spotje op TV, BAM traffic naar de website met hoge conversiepercentages.

Featured Snippets: de strijd om positie 0

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Dit zijn de grootste online webshops in Duitsland

De top 3 van de 100 grootste online Duitse winkels zijn ook dit jaar weer oude bekenden. Amazon, Otto en Zalando domineren nog steeds de top van de ranglijst.

‘Snel internationale meters maken in koffie’

Jacco Oosterhof verlegde zijn aandachtsgebied binnen e-Luscious van de wijn naar de koffie. De internationale ambities zijn groot: ‘We willen naar tien landen in 2020.’

CrossBorder Award: 5 kanshebbers

De CrossBorder Award beloont het Nederlandse e-commerce bedrijf met de beste internationale marketingcase. Vandaag zijn de vijf genomineerden bekend gemaakt.

Bereik Duitse bedrijven via de Duitse LinkedIn: Xing

De Duitse markt biedt met meer dan vijf miljoen bedrijven enorme groeikansen. Om deze bedrijven te bereiken zijn netwerksites ook in ons buurland een effectief marketingmiddel.