Valkuilen Duitse kopie van uw Nederlandse website

  • Look & feel is niet compleet Duits (o.a. design, URL’s, bestelproces, e-mails).
  • Juridische onderdelen kosten de programmeur veel tijd (o.a. bestelproces en bevestigingsmail).
  • Nieuwe toeleveranciers moeten worden gekozen (o.a. payment provider, distributiepartner, beoordelingstool).
  • De standaard shopsoftware voldoet niet aan Duitse keurmerken.
  • Koppelingen met Duitse marketingkanalen komen niet tot stand (o.a. marktplaatsen, prijs- en productvergelijkers).
  • Weinig ruimte voor onderscheidende shop-features / shopping experience voor de Duitse markt.
  • De Duitse variant blijft voor het Nederlandse webbureau een ondergeschoven kindje.
  • ]]>

    Redactie Dexport
    Dexport heeft zich sinds 2006 ontwikkeld tot hét Duitse online marketingbureau! Onze dienstverlening is gebaseerd op jarenlange ervaring met snelgroeiende bedrijven en bekende merken die succesvol de Duitse markt willen veroveren. Onze native Duitse marketing specialisten, oftewel de Dexperteers, ondersteunen je tijdens de verschillende groeifases op de Duitse markt. Met Dexport beschik je over een gemotiveerd team van marketing specialisten die jou helpen de Duitse markt te veroveren!

    Volg ons online!

    1,819FansLike
    96VolgersVolg
    500VolgersVolg
    993VolgersVolg
    47AbonneesAbonneer

    Evenementen

    Laatste artikelen

    MADE.com bouwt brand op met Duitstalige influencers

    Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

    Obelink wint Duitse harten met e-mailmarketing

    Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

    SB Supply stort zich op B2C markt tijdens coronacrisis

    Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.