Wint u de Duitsland Business Award Utrecht?

Op 3 november zal de Duitsland Business Award worden uitgereikt aan het Utrechtse bedrijf met de meeste groeipotentie en het meest aansprekende exportverhaal voor de Duitse markt. Doel van het initiatief is om Utrechtse ondernemers te enthousiasmeren voor zaken doen op de Duitse markt en om hen van praktisch advies te voorzien. Dat doen we door een vijftal Utrechtse ondernemingen een jaar lang intensief te gaan begeleiden. Die begeleiding wordt geboden door een netwerk van Utrechtse Duitsland specialisten. Denk aan juristen, vertalers en belastingdeskundigen etc. Dexport zal de genomineerde bedrijven ondersteunen met advies op het vlak van online marketing en e-commerce in Duitsland. Het is hard nodig om bedrijven in de regio Utrecht te stimuleren om meer zaken te doen in Duitsland, want als het gaat om de uitvoer van goederen en diensten naar Duitsland dan presteert de regio Utrecht ver beneden het Nederlandse gemiddelde. En dat terwijl er zoveel goede Utrechtse producten en diensten zijn die kansrijk zijn op de Duitse markt. In een pitchwedstrijd zullen de deelnemers een kritische vakjury van hun plannen en ambities moeten overtuigen. De winnaar ontvangt één jaar kosteloze begeleiding door het Utrechtse netwerk aan Duitsland-specialisten. In het verdere programma zal door diverse sprekers aandacht worden besteed aan kansen van Utrechtse bedrijven in Duitsland: strategische keuzes, verkopen in Duitsland, cultuurverschillen en het belang van de Duitse taal. Direct toepasbare kennis dus! Wilt u méér bereiken in Duitsland? Meld u dan snel aan!
]]>

Volg ons online!

1,833FansLike
96VolgersVolg
500VolgersVolg
997VolgersVolg
45AbonneesAbonneer

Evenementen

Laatste artikelen

Amazon opent digitale deuren in Nederland

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

5 tips voor de perfecte Black Friday landingspagina

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.

Black Friday in Duitsland: dit moet je weten

Google toont al lang niet meer enkel betaalde advertenties en organische zoekresultaten. Zo zijn Featured Snippets door Google in het leven geroepen om de bezoekers direct kort antwoord te kunnen geven op een specifieke vraag binnen de zoekresultaten.